W najnowszym raporcie Instytutu Monitorowania Mediów Onet zajmuje czołową pozycję wśród najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych w 2024 roku, a nasze materiały zostały zacytowane przez inne redakcje aż 43,5 tys. razy.
ONET NA MEDIALNEJ SZPICY
Raport „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” to inicjatywa Instytutu Monitorowania Mediów, której celem jest wyróżnienie mediów mających znaczący wpływ na kształtowanie debaty publicznej. Onet, jako lider w tej dziedzinie, niewątpliwie wywarł istotny wpływ na oczekiwania czytelników oraz sposób, w jaki rozwija się publiczny dialog.
GŁOŚNE TEMATY, GŁOŚNE WYDARZENIA
Wysoka pozycja Onetu w rankingu została wzmocniona przez artykuł autorstwa Marcina Wyrwała i Edyty Żemły, opublikowany w czerwcu. Dziennikarze przekazali w nim informacje o zatrzymaniu trzech żołnierzy, którzy w maju oddali strzały ostrzegawcze w kierunku uchodźców przy polsko-białoruskiej granicy. Tematy takie, dotyczące aktualnych wydarzeń, wywołują szerokie zainteresowanie i angażują opinię publiczną.
ONET JEDNYM Z LIDERÓW DEKADY
Warto przypomnieć, że Instytut Monitorowania Mediów uznał Onet za najbardziej opiniotwórcze medium dekady w Polsce. W latach 2014-2023 nasza redakcja była cytowana aż 236,6 tys. razy. Taki wynik nie jest dziełem przypadku, lecz efektem stałego dążenia do rzetelnej i szybkiej informacji.
WIELKIE SUKCESY, TRZYKROTNE LAURY
Onet trzykrotnie znalazł się na szczycie corocznych zestawień w latach 2019, 2020 i 2021. To dowód na to, że nasza redakcja nie tylko wytwarza wartościowe treści, ale także skutecznie angażuje czytelników, kształtując ich zdania i perspektywy.
W obliczu dynamicznych zmian w mediach i rosnącej konkurencji, Onet udowadnia, że mały jest nie tylko liderem w swojej branży, ale także istotnym uczestnikiem w medialnym krajobrazie Polski.