Jak wynika z badania „Black Week 2019”, w tym czasie, co trzeci internauta w Polsce planuje skorzystać z dostępnych promocji. Dla niemal połowy z nich będą to zakupy świąteczne, a 63% z nich planuje zrobić je właśnie na Allegro.
Będą mieli z czego wybierać, bo sprzedający na tej platformie przygotowali aż 25 milionów produktów w obniżonych cenach nawet do 70%. Łącznie składać się to będzie na 300 000 promocyjnych ofert w prawie wszystkich kategoriach produktowych.
Francois Nuyts, prezes Allegro:
Końcówka roku to tradycyjnie najgorętszy czas w handlu. Także w Internecie, festiwale zakupowe wokół Black Week, Black Friday, Cyber Monday czy naszego Allegro Smart! Week cieszą się z roku na rok coraz większym zainteresowaniem klientów. Zwłaszcza w okresie przedświątecznym chętnie korzystamy z e-zakupów. Unikamy tłoku i pośpiechu, możemy skorzystać z promocji takich jak Black Week, a dodatkowo także z darmowej dostawy w ramach Allegro Smart!. Z naszego badania „Black Week” wynika, że w tym roku Polacy planują wydać na promocyjne zakupy w Black Week średnio prawie 300 zł, a na prezenty świąteczne prawie 500 złotych.
To tylko zajawka artykułu.
Jeśli chcesz przeczytać całość kliknij TUTAJ.