Dzięki partnerstwu CANAL+ i Netfliksa do dyspozycji klientów oddano trzy nowe pakiety, w ramach których można korzystać z dobrodziejstw obydwu platform. Pierwszy pakiet Superpremium 4K z Netflix to 180 kanałów telewizyjnych (w tym m.in. 10 kanałów z rodziny CANAL+, kanał CANAL+ 4K Ultra HD, kanały Polsat Sport Premium z meczami Ligi Mistrzów UEFA i Ligi Europy UEFA oraz dekoder 4K UltraBOX+) oraz najwyższy pakiet Netfliksa z 4K i odtwarzaniem na 4 ekranach. W tym przypadku płatność wyniesie 139,99 zł miesięcznie przez pierwszy rok, bo w czasie tych 12 miesięcy pakiet Netfliksa będzie kompletnie za darmo. Po okresie promocyjnym cena wzrośnie do 182,99 zł miesięcznie. Jak czytamy na stronie internetowej oferty, przez cały okres trwania umowy można jednak liczyć też na dostęp do kanałów HBO, serwisu HBO GO oraz pakietu kanałów sportowych Eleven Sports.
Dwa dodatkowe pakiety, Comfort+ i Extra+, to zestawy kanałów telewizyjnych oraz pakiet Standard na Netfliksie, który zapewnia dostęp na dwóch ekranach jednocześnie oraz rozdzielczość HD. W tym przypadku dostęp do Netfliksa będzie darmowy przez 6 miesięcy. We wspomnianych pakietach znajdziemy kolejno 131 i 168 kanałów TV, zaś ceny wyniosą odpowiednio 89,99 zł (przez pierwsze pół roku, później 132,99 zł miesięcznie) i 99,99 zł (przez pierwsze pół roku, później 142,99 zł miesięcznie). Co istotne, bez problemu będzie można zmienić pakiet Netfliksa na wyższy przy dopłacie 9 zł miesięcznie. Wszystkie ceny obowiązują, oczywiście, przy umowie zawieranej na okres 24 miesięcy.
Dostęp do Netfliksa na dekoderze UltraBOX+ pojawi się 4 grudnia w ramach automatycznej aktualizacji – aplikacja pojawi się pod numerem 222 lub w menu dekodera. Plan wprowadzenia Netfliksa na pozostałe dekodery CANAL+ zakłada przygotowanie uaktualnienia w 2020 roku. Migracja istniejącego konta Netflix do oferty łączonej z CANAL+ będzie możliwa, a poza dostępem na dekoderze, z Netfliksa można będzie korzystać w ten sam sposób, co w przypadku standardowej, pojedynczej subskrypcji. Co więcej, w przypadku ewentualnej podwyżki ceny abonamentu za Netflix, nie będzie to miało wpływu na rozliczenia w ramach umowy z CANAL+, dlatego na okres 24 miesięcy mamy gwarantowany stały cennik za Netfliksa.
CANAL+ przygotował specjalną reklamę nawiązującą do jednego z największych hitów Netfliksa „Domu z papieru”
Możemy być pewni, że to nie ostatnie słowo CANAL+ w kwestii łączenia telewizji z usługami VOD. Prawdopodobnie w przyszłym roku doczekamy się startu autorskiej platformy myCANAL, która ma łączyć ofertę telewizji na żywo przez Internet z treściami dostępnymi na żądanie, wśród których będą dostępne nie tylko treści oryginalne, jak najnowszy serial „Żmijowisko„, lecz również inne filmy i seriale, w tym te pochodzące od zakupionego przez CANAL+ dystrybutora Kino Świat. Sporo wskazuje też na to, że polski oddział CANAL na wzór francuskiego odpowiednika, będzie próbował włączyć do swojej oferty także usługę Disney+, na którą tak niecierpliwie czekamy w Polsce.
The post CANAL+ chce być twoją jedyną platformą z Netfliksem i Disney+ w ofercie appeared first on AntyWeb.
To tylko zajawka artykułu.
Jeśli chcesz przeczytać całość kliknij TUTAJ.