Telewizja Polsat, Fundacja Polsat oraz Polsat Media podejmują działania na rzecz osób dotkniętych powodzią, przeznaczając wszystkie wpływy z reklam podczas specjalnego bloku „Reklama na ratunek. Wspólnie dla powodzian!” oraz dochody z kampanii organizowanych przez Fundację Polsat. Jak dotąd uzbierano blisko 5 milionów złotych na wsparcie poszkodowanych.
WYNIKI ZBIÓRKI I EMISJI REKLAM
Całkowity przychód z emisji reklam w ramach specjalnego bloku „Reklama na ratunek. Wspólnie dla powodzian!” wyniósł niemal 1,8 miliona złotych. Dodatkowo, utworzona zbiórka Fundacji Polsat zgromadziła już 3 miliony złotych i wciąż trwa.
MOŻLIWOŚCI POMOCY
Każdy, kto chciałby wspomóc powodzian, ma możliwość przekazania dowolnej kwoty poprzez wysłanie BLIKa na numer 885 219 256 lub SMS-a o treści „POMOC” na numer 7531. Operatorzy sieci komórkowych, jak Plus, T-Mobile, Heyah, Play oraz Orange, wspierają tę inicjatywę. Koszt SMS-a wynosi 6,15 zł brutto, oferta jest dostępna dla osób od 18 roku życia.
SPONSORZY BLOKU REKLAMOWEGO
Specjalny blok reklamowy w telewizji Polsat został wsparły liczne firmy, w tym: Coca Cola Services, Credit Agricole Bank Polska S.A., Digibits Sp. z o.o., Dr Oetker Polska, Dyson, Henkel Polska, HJ Heinz, Honda Motor Europe, Iglotex, ING Bank Śląski, Jeronimo Martins Dystrybucja, Krystyna Janda, Lajkonik Snacks, Lenovo, Natur Produkt Zdrovit, Netia, Orlen, Pepco, Pepsi-Cola, PKO BP, Polkomtel, Polski Standard Płatności, Procter & Gamble, HASCO LEK, Recordati, Tarczyński, Totalizator Sportowy, USP Zdrowie, ZENTIVA oraz Żabka Polska.
Serdecznie dziękujemy widzom, którzy w minioną sobotę włączili Polsat i wsparli osoby w potrzebie. Wasza solidarność jest nieoceniona!
Źródło/foto: Polsat News