Wiosenna kampania OTOMOTO łączy autentyczne historie z atutami współczesnej platformy motoryzacyjnej. W nawiązaniu do popularnej serii „Prawdziwe Historie” marka prezentuje interesujące opowieści właścicieli aut, od klasyków po pojazdy użytkowe. OTOMOTO przypomina, że to właśnie na jej platformie – największej bazie ogłoszeń motoryzacyjnych w Polsce – każdy ma szansę na znalezienie idealnego auta, niezależnie od tego, czy jest ono nowe, czy używane.
PASJA I DYNAMICZNY SPOT
W nowym, zaledwie 30-sekundowym spocie przypomniano najbardziej fascynujące fragmenty „Prawdziwych historii” związanych z Wartburgiem, Maluchem, Mustangiem, Cadillakiem oraz Toyotą, a także pojazdami ciężarowymi. Różnorodność przedstawionych modeli ukazuje bogaty asortyment OTOMOTO. Kampania podkreśla role platformy – to nie tylko przestrzeń do dzielenia się emocjami, ale przede wszystkim bezpieczne miejsce na zakup samochodu.
NOWE HORYZONTY DLA MOTORYZACJI
„Po sukcesie naszych pierwszych siedmiu epizodów postanowiliśmy ponownie przyjrzeć się naszym bohaterom i ich opowieściom. Nowa kampania przedstawia OTOMOTO jako platformę łączącą miłośników motoryzacji, która zachęca do dzielenia się inspirującymi historiami. Oferujemy nowoczesne narzędzia, zarówno dla klientów, jak i sprzedawców. Użytkownicy mogą korzystać z raportów z inspekcji i opinii o sprzedających, zaś dealerzy mają do dyspozycji funkcjonalności, takie jak strona sprzedającego PRO czy barometr zakupowy. To połączenie pasji z funkcjonalnością buduje zaufanie i umacnia pozycję OTOMOTO jako wspierającego świadome decyzje zakupowe. Sprzedający natomiast zyskują dostęp do zaawansowanego ekosystemu narzędzi, które realnie poprawiają sprzedaż i umożliwiają wyróżnienie się na konkurencyjnym rynku” – komentuje Łukasz Juskowiak, dyrektor marketingu Motors Europe OTOMOTO.
EMOCJE I FUNKCJONALNOŚĆ
Kampania wiosenna jest nie tylko sentymentalną podróżą przez ulubione historie, ale także szansą na przypomnienie użytkownikom o korzyściach wynikających z korzystania z OTOMOTO. Platforma ta jest największą w Polsce bazą ogłoszeń motoryzacyjnych, oferującą zarówno nowe, jak i używane samochody. Użytkownicy mogą szybko porównywać ceny, uzyskać dostęp do raportów z inspekcji oraz historii pojazdów, a także weryfikować zarówno auta, jak i sprzedających, co zapewnia bezpieczeństwo na każdym etapie zakupu. Sprzedający z kolei korzystają z szerokiego wachlarza narzędzi wspierających sprzedaż, takich jak strona sprzedającego PRO, opinie o sprzedających czy analityka zachowań kupujących, co pozwala skutecznie docierać do klientów i zwiększać konwersję.
KAMPANIA W FORMIE 360 STOPNI
Akcja marketingowa realizowana jest w formacie 360 stopni. 30-sekundowe spoty reklamowe pojawiają się w telewizji, radiu i internecie. Działania w mediach społecznościowych obejmują główne wideo oraz krótsze wersje spotów. Dodatkowo, kampania jest wspierana przez działania PR, mające na celu budowanie świadomości marki oraz jej funkcji, które ułatwiają proces zakupu i sprzedaży pojazdów. Strategię i kreację opracowała agencja MADOGZ, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.
Wszystkie historie z kampanii oraz spot można zobaczyć na oficjalnym kanale YouTube OTOMOTO. To doskonała okazja, by wciągnąć się w pasjonujący świat motoryzacji i odkryć, jak wiele inspirujących historii kryje się w każdym z prezentowanych modeli.