Zobacz też: Wyborcza z ponad 200 tys. cyfrowych subskrypcji. Za taką cyfrową prasę płacę z przyjemnością
O tym że prasa drukowana nie ma łatwo raczej nikogo przekonywać nie trzeba. Z każdym rokiem było im coraz trudniej, ale wydawcy przez lata postanowili się nie poddawać i walczyć, ale jak pokazuje przykład Marquard Media Polska — czasem po prostu trzeba dać za wygraną. W zeszłym roku zdecydowała ona z tytułów takich jak Shape czy Hot Moda, by skupić się na większych tytułach. Ale i z nimi nie jest tak kolorowo jak by sobie tego życzyli — dlatego też firma decyduje się z końcem roku całkowicie zrezygnować z rynku prasy. I, jak czytamy w oficjalnej informacji prasowej, grudniowe numery magazynów CKM, Cosmpolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Joy i Playboy będą ostatnimi, jakie trafią do kiosków. Co zamiast magazynów w kioskach?
Bijan Khezri, CEO oraz współwłaściciel Marquard Media Group: od ponad dwóch lat Marquard Media Group prowadzi daleko idącą transformację swoich spółek w Europie, intensywnie inwestując w usługi cyfrowe w obszarze gamingu, IT oraz shoppingu.
Zobacz też: „Twój weekend” zamyka się z ogromnym hukiem. Koniec pewnej epoki
Koniec z magazynami, wydawca stawia na treści cyfrowe
Jak można się było spodziewać — skoro Maruqard Media Polska wycofuje się z rynku prasy, to skupiać się będzie na treściach cyfrowych. Firma zapowiada większą koncentrację na swoich portalach internetowych: kozaczek.pl, papilot.pl, zeberka.pl i ckm.pl. Ponadto zapowiada ponowne uruchomienie autostuff.pl i supermamy.pl. Ponadto firma zapowiada budowę usług cyfrowych dla branży mediowej: Act-2-Access, a także wspomina o uruchomionym w zeszłym miesiącu ShoppieGo.
The post Playboy, CKM i spółka znikają z polskiego rynku. Wydawca stawia na cyfrowe treści appeared first on AntyWeb.
To tylko zajawka artykułu.
Jeśli chcesz przeczytać całość kliknij TUTAJ.