BMW zaprezentowało właśnie nowy logotyp, który trafił na maskę koncepcyjnego modelu i4. Zniknął zewnętrzny czarny pierścień, który od teraz jest przezroczysty. Wszelkie trójwymiarowe efekty również zniknęły z logo, aby z godnie z panującym trendem było jak najbardziej minimalistyczne.
Poza tym koło zostało nietknięte, tak jak kolory, które wprost kojarzą się z Bawarią. Nowe logo to połączenie klasycznego i nowoczesnego designu. Z pewnością ułatwi marketingowcom pracę z technologią cyfrową.
– BMW staje się marką relacji. Przezroczyste logo zostało zaprezentowane tak, aby promieniować większą otwartością i klarownością – mówi Jens Thiemer, starszy wiceprezes w firmie.
BMW zaprezentowało już swoje logo w infografice, która przedstawia wszystkie zmiany logotypów w historii firmy. Patrząc na rezygnację z czarnego pierścienia, można stwierdzić, że to największa zmiana od 1917 roku.
[Total_Soft_Poll id=”3″]