Reklama
Dzisiaj jest 10 stycznia 2025 r.
Chcę dodać własny artykuł
Reklama
Reklama
Reklama

Heyah

Heyah – Krótkie Wprowadzenie

Heyah to polska marka telefonii komórkowej działająca w systemie prepaid, będąca częścią T-Mobile Polska. Początkowo oferowała jedynie karty SIM i doładowania, jednak w 2009 roku rozszerzyła ofertę o sprzedaż telefonów komórkowych. Logo marki, stylizowane na pięciopalczastą dłoń, przeszło ewolucję z czerwonego na wielokolorowy, wprowadzając elementy graffiti.

Reklama

Historia

Heyah rozpoczęła działalność 13 marca 2004 roku, a jej kampania reklamowa skierowana była głównie do młodzieży. Intensywne działania promocyjne obejmowały sponsorowanie koncertów i wydarzeń kulturalnych oraz współpracę z telewizją 4fun.tv. W 2004 roku powstał Heyah Klub, oferujący użytkownikom różne rabaty oraz internetowy komunikator.

W kolejnych latach Heyah rozwijała swoje usługi, wprowadzając m.in. możliwość doładowania konta przez bank Inteligo oraz sponsorując różnorodne wydarzenia sportowe i kulturalne. W 2009 roku zmodernizowano stronę internetową, umożliwiając sprzedaż telefonów online. W 2020 roku zaktualizowano wygląd logo, co stanowiło część nowej kampanii reklamowej.

Reklama
Reklama

Nagrody

  • Grand Prix EFFIE 2005 – kampania wprowadzająca markę na rynek
  • Złota EFFIE 2005 – kampania wprowadzająca markę na rynek
  • Srebrna EFFIE 2005 – kategoria Telekomunikacja, kampania „Zainfekowani”
  • Najlepsza Marka III RP – tytuł w konkursie Pulsu Biznesu
  • Golden Watch – międzynarodowy festiwal Golden Drum za kampanię „Johnny 11 Palców”
  • Srebrna EFFIE 2006 – kategoria Telekomunikacja, kampania „Johnny 11 Palców”
  • Złote Orły – kampania „Zdrobnienia” oraz wyróżnienia za inne kampanie
  • Srebrna EFFIE 2007 – kategoria Telekomunikacja, kampania „Zdrobnienia”
  • Webstar Festival – wyróżnienia za stronę internetową

Linki zewnętrzne

Reklama