Heyah – Krótkie Wprowadzenie
Heyah to polska marka telefonii komórkowej działająca w systemie prepaid, będąca częścią T-Mobile Polska. Początkowo oferowała jedynie karty SIM i doładowania, jednak w 2009 roku rozszerzyła ofertę o sprzedaż telefonów komórkowych. Logo marki, stylizowane na pięciopalczastą dłoń, przeszło ewolucję z czerwonego na wielokolorowy, wprowadzając elementy graffiti.
Historia
Heyah rozpoczęła działalność 13 marca 2004 roku, a jej kampania reklamowa skierowana była głównie do młodzieży. Intensywne działania promocyjne obejmowały sponsorowanie koncertów i wydarzeń kulturalnych oraz współpracę z telewizją 4fun.tv. W 2004 roku powstał Heyah Klub, oferujący użytkownikom różne rabaty oraz internetowy komunikator.
W kolejnych latach Heyah rozwijała swoje usługi, wprowadzając m.in. możliwość doładowania konta przez bank Inteligo oraz sponsorując różnorodne wydarzenia sportowe i kulturalne. W 2009 roku zmodernizowano stronę internetową, umożliwiając sprzedaż telefonów online. W 2020 roku zaktualizowano wygląd logo, co stanowiło część nowej kampanii reklamowej.
Nagrody
- Grand Prix EFFIE 2005 – kampania wprowadzająca markę na rynek
- Złota EFFIE 2005 – kampania wprowadzająca markę na rynek
- Srebrna EFFIE 2005 – kategoria Telekomunikacja, kampania „Zainfekowani”
- Najlepsza Marka III RP – tytuł w konkursie Pulsu Biznesu
- Golden Watch – międzynarodowy festiwal Golden Drum za kampanię „Johnny 11 Palców”
- Srebrna EFFIE 2006 – kategoria Telekomunikacja, kampania „Johnny 11 Palców”
- Złote Orły – kampania „Zdrobnienia” oraz wyróżnienia za inne kampanie
- Srebrna EFFIE 2007 – kategoria Telekomunikacja, kampania „Zdrobnienia”
- Webstar Festival – wyróżnienia za stronę internetową