„`html
Grupa Polsat-Interia od czterech miesięcy utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku mobilnym wśród wydawców internetowych. Według styczniowych danych z badań Mediapanelu, portal Interia oraz serwisy Polsatu zdobyły łącznie 19,91 mln użytkowników (RU), przeganiając takich konkurentów jak Grupa RAS Polska, która uzyskała 19,75 mln RU, oraz Grupę Wirtualna Polska z wynikiem 18,46 mln RU. Grupa Polsat-Interia triumfowała w kategorii mobile w 2024 roku.
Tendencje z ubiegłego roku
Grupa Polsat-Interia kontynuuje sukcesy z 2023 roku, kiedy to dziewięciokrotnie zajmowała pierwsze miejsce na rynku mobilnym. W styczniu bieżącego roku przewaga nad Grupą RAS Polska wyniosła 165 tys. RU, natomiast nad Grupą Wirtualna Polska aż 1,46 mln RU.
Dominacja w kategoriach tematycznych
Grupa Polsat-Interia systematycznie wzmacnia swoje miejsce w czołowych kategoriach tematycznych w Polsce. Pomponik.pl, lider w 2024 roku, w styczniu zdobył największy zasięg w sektorze plotkarskim, przyciągając 6,16 mln internautów (RU). Spośród konkurentów wyróżniają się serwisy Plejada.pl z 5,82 mln RU oraz Pudelek.pl z 5,31 mln RU.
Ekologia i wykorzystywanie zasobów
Zielona Interia, także lider 2024 roku, jest najczęściej odwiedzanym serwisem ekologicznym w Polsce, osiągając 3 mln RU w styczniu. Natomiast Deccoria.pl, w swojej kategorii związanej z „Wyposażeniem wnętrz i ogrodem”, przyciągnęła 3,42 mln internautów. Interia Biznes również osiągnęła swoje najlepsze wyniki w historii, docierając do 7,14 mln RU.
Pogoda i technologia
Grupa Polsat-Interia zajmuje także pierwsze miejsce w segmencie portali pogodowych. Z prognoz Interia Pogoda oraz Twoja Pogoda korzystało w styczniu łącznie 7,48 mln RU. W kategorii „Nauka i technologia” wydawca również odniósł sukces, z serwisami Interia Geekweek, Zielona Interia i Antyweb.pl generującymi zasięg na poziomie 5,45 mln RU.
„`
Źródło/foto: Interia