Grupa Polsat-Interia wciąż na szczycie polskich wydawców internetowych
Grupa Polsat-Interia potwierdza swoją dominację na rynku wydawców internetowych w Polsce. Z danych Mediapanelu wynika, że w listopadzie 2024 roku serwisy Polsatu oraz Interii odwiedziło łącznie 20,81 milionów realnych użytkowników (RU). To już czwarty raz w tym roku, kiedy grupa ta zamyka miesiąc z najlepszym wynikiem w branży, przewyższając między innymi Grupę RAS Polska, właściciela portalu Onet.pl.
Mobilne triumfy w 2024 roku
W listopadzie Polsat-Interia osiągnęła imponujący zasięg 20,81 mln RU, stając się numerem jeden wśród wydawców internetowych. W okresie styczeń-maj grupa ta również zajmowała czołową pozycję – wyniki z tych miesięcy to odpowiednio 21,11 mln RU w styczniu, 20,91 mln RU w kwietniu oraz 20,46 mln RU w maju. Na platformie mobilnej grupa Polsat-Interia wyróżnia się jako lider, osiągając tę pozycję aż osiem razy w tym roku.
W listopadzie, na urządzeniach mobilnych, wydawca Interii i Polsatu zyskał 19,91 mln RU, przewyższając Grupę RAS Polska o 615 tys. RU oraz Grupę Wirtualna Polska o 1,1 mln RU. Grupa Polsat-Interia była również numerem jeden w tej kategorii od stycznia do czerwca, a także w październiku.
Tematyczne sukcesy serwisów Grupy Polsat-Interia
Wydawca notuje znakomite wyniki w popularnych kategoriach tematycznych. Serwis Zielona Interia z 3,03 mln RU zdobył tytuł najchętniej wybieranego portalu o ekologii w Polsce. Z kolei Deccoria.pl, z wynikami na poziomie 3,39 mln RU, przewodzi w obszarze wyposażenia wnętrz i ogrodów. Marka Interia Biznes zakończyła listopad z rekordowym zasięgiem 7,05 mln RU.
Wysokie notowania w kategorii prognoz pogody
Ostatnie miesiące pokazują, że Grupa Polsat-Interia od dwóch miesięcy jest numerem jeden wśród wydawców serwisów pogodowych. Jak informuje Mediapanel, 7,62 mln internautów korzystało z prognoz pogodowych na platformach Interia Pogoda i Twoja Pogoda, planując swoje dni oraz nadchodzące wyjazdy.
Oczywiście, sukcesy Grupy Polsat-Interia to wynik ciągłego rozwoju, innowacyjności oraz zrozumienia potrzeb użytkowników, co z pewnością w nadchodzących latach przyniesie kolejne rekordowe wyniki.
Źródło/foto: Polsat News