Kiedy mówimy o świątecznych reklamach, nie sposób przemknąć tematu bez wspomnienia ciężarówki Coca-Coli. Jakkolwiek głupio i komercyjnie to nie brzmi, dla wielu to właśnie ona pozostaje symbolem świąt Bożego Narodzenia. Takie czasy. Ale przecież nie jest to jedyny gigant, który serwuje urocze reklamy z dzwoneczkami i świątecznym klimatem w tle. Właściwie: niewielu przechodzi obok nich obojętnie. Apple w tym roku zaserwował świąteczny spot reklamowy, który w pełnej, udostępnionej na YouTube wersji, trwa ponad trzy minuty. I jest… no co tu dużo mówić, po prostu piękny.
Zobacz też: Apple uważa, że iPhone 12 będzie najchętniej kupowanym iPhonem w historii. Wszystko dzięki 5G
Historia to jakich wiele — zawierucha, wszyscy w biegu, każdy czegoś chce, a świąteczna gorączka udziela się wszystkim. Robi się nerwowo, podróż trwa godzinami, na szczęście w XXI wieku są gadżety, które najbardziej niecierpliwym pozwalają je spokojnie przetrwać. Bohaterowie reklamy zmierzali do dziadka, który w świąteczne dni wyjątkowo odczuwa brak żony. I tutaj do gry wchodzą kreatywne wnuczki, które za pomocą flagowego gadżetu Apple — czyli ich iPada — przygotowują materiał, który urzeka całą rodzinę.
Nie ma tam ani czerwieni, ani zieleni, migoczących lampek, a cała ta opowieść nie toczy się w akompaniamencie świątecznych dzwoneczków. Ale Apple postawiło na emocjonalny spot i… no co tu dużo mówić: ta technika działa. Urocza reklama, którą ogląda się z przyjemnością. A jeżeli oglądaliście „Odlot” to z pewnością nie pozostaniecie też obojętni na przygrywający w tle utwór Michaela Giacchina — Married Life, z tej właśnie produkcji.
Zobacz też: Naprawiają, bo najpierw zepsuli. Nowy MacBook to przyznanie się do błędów przez Apple
The post Bardziej urocza niż Coca-Coli? Świąteczna reklama Apple chwyta za serce appeared first on AntyWeb.
To tylko zajawka artykułu.
Jeśli chcesz przeczytać całość kliknij TUTAJ.