„`html
Grupa Polsat-Interia od czterech miesięcy dominuje na polskim rynku mobilnym wśród wydawców internetowych. Z danych Mediapanelu za styczeń wynika, że portal Interia oraz serwisy Polsatu zgromadziły łącznie 19,91 mln użytkowników (RU). Tym samym wyprzedziły m.in. Grupę RAS Polska, która uzyskała 19,75 mln RU, oraz Grupę Wirtualna Polska z wynikiem 18,46 mln RU. Dla Grupy Polsat-Interia to już kolejny sukces w kategorii mobile w 2024 roku.
Dalsze umocnienie pozycji i tendencje
Grupa Polsat-Interia kontynuuje swoją dobrą passę z zeszłego roku, kiedy to dziewięciokrotnie przewodziła w sektorze mobile. Według styczniowych badań Mediapanelu, przewaga nad Grupą RAS Polska wyniosła 165 tys. RU, a nad Grupą Wirtualna Polska aż 1,46 mln RU.
Dominacja w kategoriach tematycznych
Grupa Polsat-Interia umacnia swoją pozycję w czołowych kategoriach tematycznych. Pomponik.pl, lider w roku 2024, w styczniu przyciągnął największą liczbę internautów w segmencie portali plotkarskich, osiągając wynik 6,16 mln RU. Wyprzedził przy tym takie serwisy jak Plejada.pl (5,82 mln RU) oraz Pudelek.pl (5,31 mln RU).
Zielona Interia, również lider 2024 roku, okazała się najbardziej popularnym ekologicznym serwisem w styczniu z liczbą 3 mln RU. Natomiast Deccoria.pl, zdobywając 3,42 mln RU, przyciągnęła największą liczbę internautów poszukujących informacji związanych z wyposażeniem wnętrz i ogrodem. Interia Biznes natomiast odnotowała najlepszy wynik w historii, osiągając 7,14 mln RU.
Lider w prognozach pogody
Grupa Polsat-Interia zajmuje pierwsze miejsce wśród wydawców serwisów pogodowych. Z prognoz na platformach Interia Pogoda oraz Twoja Pogoda w styczniu skorzystało łącznie 7,48 mln RU.
Ekspert w nauce i technologii
W kategorii „Nauka i technologia” Grupa Polsat-Interia także odniosła sukces. Serwisy Interia Geekweek, Zielona Interia oraz Antyweb.pl wygenerowały zasięg na poziomie 5,45 mln RU.
„`
Źródło/foto: Interia