Dzisiaj jest 18 października 2024 r.
Chcę dodać własny artykuł

Problemy z obsługą w dużym banku – klienci zgłaszają awarie systemu

Klienci Alior Banku napotkali dzisiaj poważne trudności w dostępie do swoich kont. Problemy wystąpiły zarówno w bankowości internetowej, jak i w aplikacji mobilnej. Zgłoszenia o awarii zaczęły napływać masowo około godziny 13, a serwis monitorujący dostępność usług online, Downdetector, odnotował już ponad 700 raportów.

Ogólnopolski problem bez wyjaśnień

Według danych z serwisu, awaria ma zasięg ogólnopolski, a największa liczba zgłoszeń pochodzi z takich miast jak Warszawa, Katowice, Wrocław, Łódź i Poznań. Jak na razie bank nie dostarczył oficjalnych informacji dotyczących przyczyn problemu ani przewidywanego czasu jego rozwiązania.

Cisza ze strony banku

Alior Bank jeszcze nie opublikował szczegółowych informacji dotyczących awarii ani na swojej stronie internetowej, ani w mediach społecznościowych. Taka sytuacja jedynie potęguje frustrację klientów, którzy nie mogą znaleźć potrzebnych informacji. Oczekiwane są teraz szybkie komunikaty ze strony banku na temat tego incydentu, ale póki co dominują tylko najczarniejsze scenariusze.

W dobie cyfrowych usług zrozumienie nawet najmniejszych problemów technicznych powinno być priorytetem dla instytucji finansowych. W końcu, kto nie chciałby wiedzieć, co tak naprawdę dzieje się z ich pieniędzmi? Klienci zasługują na więcej niż milczenie.

Źródło/foto: Onet.pl Albert Zawada / PAP.

Już dziś dołącz do naszej społeczności i polub naszą stroną na Facebooku!
Polub na
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Przeczytaj również:

Artykuły minuta po minucie