Dzisiaj jest 10 stycznia 2025 r.
Chcę dodać własny artykuł

Polsat osiągnął rekordową oglądalność w okresie świątecznym

Wigilijny dzień na antenie Polsatu z pewnością zapisze się w historii jako jeden z wyjątkowych momentów. Stacja osiągnęła wynik na poziomie 13,4% ogółu widzów, a w segmencie komercyjnym wynik wyniósł 14,6%. Nasza konkurencja została znokautowana – TVN zajął drugie miejsce, osiągając zaledwie 5,4% wśród wszystkich badanych i 6,4% w grupie wiekowej 16-59. Także w trakcie całych świąt Polsat utrzymał prowadzenie, uzyskując 8,5% w grupie ogólnej i 9% w segmentach komercyjnych, podczas gdy TVN uzyskał słabsze wyniki: 5,6% i 6,5%.

WEHIKUŁ CZASU Z POLSATEM

We wtorek, 24 grudnia, emitowane „Wielkie Kolędowanie” przyciągnęło uwagę około 1,5 miliona widzów, osiągając znakomite udziały wynoszące 18,5% oraz prawie 19% w grupie komercyjnej. Dla porównania, „Kolędy pod Tatrami” na TVP1 obejrzało tylko około 725 tys. osób, a ich udziały wyniosły 8,9% i 6,8%. Jeszcze mniej widzów zgromadziło „Wspólne kolędowanie” w TVN, które przyciągnęło zaledwie 564 tys. widzów, generując wyniki 6,7% oraz 7,7%.

JUBILEUSZ NA EKRANIE

Film „Kevin sam w domu”, emitowany na Wigilię o godzinie 20:00, z okazji 25-lecia obecności na antenie Polsatu, stał się najpopularniejszym filmem w kraju, gromadząc blisko 3,4 miliona widzów i osiągając wzrost udziału w rynku do 30%, co w grupie komercyjnej przekłada się na 34,1%.

WYDARZENIA Z DOMINACJĄ POLSATU

Serwis informacyjny „Wydarzenia” emitowany 24 grudnia o godzinie 18:50 również zdominował swoją konkurencję. Uzyskał 17,3% udziału w grupie komercyjnej i 16,4% wśród wszystkich badanych. Łącznie, program ten przyciągnął na Polsat ponad 1,4 miliona widzów, a na trzech antenach (Polsat, Polsat News i Wydarzenia 24) zyskał jeszcze większą widownię – ponad 1,6 miliona. Udziały oglądalności w grupie komercyjnej wyniosły 18,6%, natomiast w grupie ogólnej 18,7%.

W przeciwieństwie do Polsatu, „Fakty” TVN zdobyły jedynie 11,8% udziału w rynku w grupie komercyjnej oraz 12,4% wśród wszystkich oglądających, przyciągając 1,1 miliona widzów. Program TVP1, emitowany o 19:30, również zakończył z wynikiem 7,5% w grupie 16-59 oraz 10,6% ogólnie, docierając do 888 tys. widzów.

ŚWIĄTECZNE STATYSTYKI POLSATU

Interesujące są również wyniki oglądalności Polsatu za trzy dni świąteczne, które wyniosły 8,5% w grupie ogólnej i 9,7% w segmencie komercyjnym. Dla porównania, TVN zanotował odpowiednio 5,6% i 6,5%, a TVP1 uzyskało 6,5% oraz 5%.

Okazuje się, że Polsat nie tylko na stałe zadomowił się w polskiej telewizji, ale także umacnia swoją pozycję dominującą podczas kluczowych wydarzeń, takich jak te w okolicach świąt.

Źródło/foto: Polsat News

Polsat News
Już dziś dołącz do naszej społeczności i polub naszą stroną na Facebooku!
Polub na
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Przeczytaj również:

Artykuły minuta po minucie