Abonenci sieci Play wyrażają swoje niezadowolenie z powodu problemów z dostępem do telewizji i internetu. Zgłoszenia awarii zaczęły napływać w niedzielę wieczorem, a na stronie Downdetector sytuacja ta została odnotowana ponad 12 tysięcy razy.
OBIEKTOWO O PROBLEMACH
Użytkownicy nie tylko zgłaszają swoje problemy na stronie Downdetector, ale również na różnych platformach społecznościowych. Najwięcej skarg napłynęło z takich miast jak Warszawa, Kraków i Wrocław.
GŁOS UŻYTKOWNIKÓW
„Brak telewizji, infolinia nie działa, komunikat »abonent tymczasowo niedostępny«. Nie można zgłosić awarii z powodu późnej godziny” — z rozdrażnieniem pisze jeden z użytkowników.
Kolejny meldunek brzmi: „W trakcie oglądania telewizji Play wyłączyła się na obu sprzętach i teraz nie chce się uruchomić” — alarmuje inny abonent.
„Wystąpiła poważna awaria Play, brak telewizji oraz internetu, a infolinia milczy” — donosi następny. To już niepopularny scenariusz wśród klientów sieci.
„Jakiekolwiek próby resetu nie przynoszą rezultatów. Brak kontaktu z konsultantem na wszelkich dostępnych infoliniach” — zauważają rozczarowani użytkownicy.
„Nie ma telewizji. Ciekawe, czy na święta dostanę ten sam 'prezent’?” — pyta w ironią jeden z abonentów.
Wobec tak licznych zgłoszeń, sytuacja wydaje się poważna, a abonenci mają pełne prawo do obaw i frustracji wobec wyzwań, jakie stawia im operator. Czekamy na dalsze działania Play w celu rozwiązania problemu oraz przywrócenia pełnej funkcjonalności usług.
Źródło: Onet.pl
Albert Zawada / PAP